Produsele achizitionate de la noi, fie prin comanda telefonica sau comanda online si livrate prin servicii de curierat rapid la distanta, se pot returna in urmatoarele conditii:

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv si ca va face returnarea marfii in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data de primire a produsului. In cazul in care produsul se returneaza, clientul suporta cheltuielile de transport tur – retur.

Vom inapoia contravaloarea comenzii doar in contul bancar specificat in notificarea de retur, in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata nu va include si eventuale cheltuieli de transport, ci doar strict contravaloarea produselor inapoiate conform facturii fiscale de vanzare.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile complete, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, cu sigiliu intact). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, urme de folosire, desigilate sau supuse unor interventii neautorizate etc.

In momentul primirii produsului de la curier, Clientul trebuie sa verifice si sa inspecteze produsul in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; De exemplu, consumatorul trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte si sa il uzeze prin utilizari repetate.